Warsztaty przywódcze
Założeniem wykładowcy jest to, że każdy jest liderem. Zajęcia w formie wykładu i warsztatów ćwiczeniowych obejmą przegląd literatury na temat różnych modeli przywództwa. Słuchacze zapoznają się z modelami przywództwa opartych na analizie transakcyjnej. Ostatnim etapem będzie poprawienie umiejętności przywódczych słuchaczy w oparciu o wybrany model.
Reguły skutecznego działania i wpływanie na innych
Celem zajęć jest zapoznanie się i przećwiczenie w praktyce podczas seminariów wybranej tematyki podstawowych zasad psychologii biznesowej, które od wielu lat stanowią skuteczną ramę planowania i realizowania przedsięwzięć o bardzo różnym charakterze.
Zachowania w organizacji
W ramach wykładu, ćwiczeń warsztatowych i studiów przypadku oraz dyskusji słuchacze powinni mieć świadomość, że zagadnienia zachowań w organizacji mają różne podłoże historyczne (w sensie historii firmy), że istnieją różne typy zachowań w organizacji (polityczne, symboliczne, ludzkie czy strukturalne) oraz że będą mogli rozpoznawać problemy z tym związane i umieć je rozwiązywać.
Negocjacje
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Wystąpienia publiczne. Komunikacja niewerbalna. Istota i zasady negocjacji. Techniki negocjacji. Techniki kontrargumentowania
Komunikacja i działanie w sytuacjach interkulturowych
Jednym z istotnych elementów tzw. zarządzania międzykulturowego jest umiejętność dostrzegania i uwzględniania różnic pomiędzy kulturami, zwłaszcza w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. W epoce globalizacji skuteczne komunikowanie się z przedstawicielami innych kultur staje się podstawowym warunkiem funkcjonowania firm na rynkach światowych. Wymaga to wiedzy o komunikowaniu międzykulturowym oraz umiejętności, które można w sobie wypracować.
Sesja orientacyjna
Cele sesji to:
Warsztaty przywódcze
Założeniem wykładowcy jest to, że każdy jest liderem. Zajęcia w formie wykładu i warsztatów ćwiczeniowych obejmą przegląd literatury na temat różnych modeli przywództwa. Słuchacze zapoznają się z modelami przywództwa opartych na analizie transakcyjnej. Ostatnim etapem będzie poprawienie umiejętności przywódczych słuchaczy w oparciu o wybrany model.
Reguły skutecznego działania i wpływanie na innych
Celem zajęć jest zapoznanie się i przećwiczenie w praktyce podczas seminariów wybranej tematyki podstawowych zasad psychologii biznesowej, które od wielu lat stanowią skuteczną ramę planowania i realizowania przedsięwzięć o bardzo różnym charakterze.
Zachowania w organizacji
W ramach wykładu, ćwiczeń warsztatowych i studiów przypadku oraz dyskusji słuchacze powinni mieć świadomość, że zagadnienia zachowań w organizacji mają różne podłoże historyczne (w sensie historii firmy), że istnieją różne typy zachowań w organizacji (polityczne, symboliczne, ludzkie czy strukturalne) oraz że będą mogli rozpoznawać problemy z tym związane i umieć je rozwiązywać.
Negocjacje
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych. Wystąpienia publiczne. Komunikacja niewerbalna. Istota i zasady negocjacji. Techniki negocjacji. Techniki kontrargumentowania
Komunikacja i działanie w sytuacjach interkulturowych
Jednym z istotnych elementów tzw. zarządzania międzykulturowego jest umiejętność dostrzegania i uwzględniania różnic pomiędzy kulturami, zwłaszcza w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. W epoce globalizacji skuteczne komunikowanie się z przedstawicielami innych kultur staje się podstawowym warunkiem funkcjonowania firm na rynkach światowych. Wymaga to wiedzy o komunikowaniu międzykulturowym oraz umiejętności, które można w sobie wypracować.
@ Copyright 2009-2025 MBA STUDIA PODYPLOMOWE – ZARZĄDZANIE SZKOŁĄ WYŻSZĄ UAM / UEP
Webdesign M&J Latosińskie. All right reserved.